معرفی وبلاگ
سال جهاد اقتصادی همه با هم دست در دست هم نتایج جهاد اقتصادی را در زندگی مردم ملموس تر کنیم.
صفحه ها
دسته
برترین مطالب
دسترسی سریع
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 112709
تعداد نوشته ها : 107
تعداد نظرات : 5
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

"پل" نرم افزار شد /
هشت پای جام جهانی روی آی - فن پیشگویی می‌کند!
برنامه نویسان برزیلی نرم افزاری را ویژه تلفن همراه "آی- فن" و برپایه پیشگوییهای پل هشت پا معروفترین چهره جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی ساختند.

به گزارش بریکینگ نیوز، پیشگوییهای پل در اعلام نتایج مسابقات جام جهانی 2010 این هشت پای ساکن آکواریم "زندگی دریایی" اوبرهاوزن را به معروفترین شخصیت این جام تبدیل کرد.

اکنون گروهی از برنامه نویسان برزیلی نرم افزاری به نام uTouchLabs را توسعه داده اند که به عنوان یک برنامه جانبی "روشی خنده دار برای انتخاب میان دو گزینه" شناخته می شود.

این نرم افزار ویژه آی - فن گزینه هایی چون "سینما یا تئاتر؟، پیتزا یا سوشی؟، دامن با بلوز؟، مارسیا یا آندره آ؟" را نشان می دهد و سپس می پرسد: "هشت پا پاسخ بده!"

براساس گزارش بریکینگ نیوز، این برنامه در روی فروشگاه آنلاین "آی- تیونز" اپل به قیمت 99 سنت برای بارگذاری در دسترس است.

این هشت پا به ویژه از زمان تحقق پیشگویی نتیجه بازی فینال میان هلند و اسپانیا بیش از همیشه به شهرت رسیده است. به طوری که آکواریم باغ وحش مادرید برای پذیرایی از این هشت پا فرش قرمز پهن کرده است.

این درحالی است که هواداران تیم ملی آلمان پس از شکست این تیم در برابر اسپانیا طی نامه هایی به آکواریم محل زندگی پل اظهار داشتند که برای ماهی تابه خود به این هشت پا نیاز دارند!

خوزه لوئیس رودریگوز زاپاترو نخست وزیر اسپانیا نیز که تیم کشورش برای اولین بار در تاریخ موفق به دریافت جام جهانی فیفا شد به شوخی پیشنهاد داد که برای آوردن پل به مادرید یک گروه ویژه از محافظان را اعزام خواهد کرد.


Share
يکشنبه 1389/4/27 9:12
X