معرفی وبلاگ
سال جهاد اقتصادی همه با هم دست در دست هم نتایج جهاد اقتصادی را در زندگی مردم ملموس تر کنیم.
صفحه ها
دسته
برترین مطالب
دسترسی سریع
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 113733
تعداد نوشته ها : 107
تعداد نظرات : 5
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

در سازمان انرژی اتمی ایران؛
همایش کنترل کیفیت رادیو داروها برگزار می شود
پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای سازمان انرژی اتمی ایران اولین همایش تولید و کنترل کیفی رادیو داروهای تشخیصی و درمانی کشور را در روزهای 26 و 27 خردادماه برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، این همایش با همکاری انجمن متخصصین علوم دارویی ایران و با هدف اهمیت و جایگاه کنونی فناوری هسته ای در امر تشخیص و درمان بیماری ها و لزوم آشنایی بیشتر جامعه علوم پزشکی کشور با آخرین دستاوردهای تحقیق و توسعه رادیوداروهای کشور برگزار می شود.

این همایش با حضور متخصصان مختلف علوم پزشکی شامل متخصصان پزشکی هسته ای، متخصصان علوم دارویی، متخصصان غدد درون ریز و متابولیزم، داخلی و رادیولوژی و همچنین پزشکان و داروسازان حرفه ای برگزار می شود.

سخنرانان کلیدی این همایش متخصصان برجسته پزشکی هسته ای و داروسازی هسته ای کشور هستند که ضمن معرفی آخرین نتایج بالینی و پیش بالینی رادیوداروهای نوین که اکثرا در درمان سرطان های خاص کاربرد دارند، آموزش های لازم برای تجویز و کاربرد بهینه این رادیوداروها را در اختیار حرفه های وابسته پزشکی قرار می دهند.

برگزاری کارگاه های آموزشی و بازدید از آزمایشگاه های تولید و کنترل کیفی و تحقیق و توسعه برای شرکت کنندگان از برنامه های جنبی این همایش است.


Share
دسته ها : انرژی اتمی
چهارشنبه 1389/3/26 9:40
X