معرفی وبلاگ
سال جهاد اقتصادی همه با هم دست در دست هم نتایج جهاد اقتصادی را در زندگی مردم ملموس تر کنیم.
صفحه ها
دسته
برترین مطالب
دسترسی سریع
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 112935
تعداد نوشته ها : 107
تعداد نظرات : 5
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

در گفتگو با مهر اعلام شد:
تولید نرم افزارهای پژوهشی ویژه حوزه های علمیه خواهران
مدیر دفتر فناوری اطلاعات مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران گفت: تولید نرم افزارهای پژوهشی ویژه حوزه های علمیه خواهران با تکیه بر مطالعات حوزه زنان از مهمترین برنامه های این مرکز است.

حجت الاسلام طائی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: توانمندسازی معاونت های مختلف و ایجاد ارزش افزوده در زمینه خدمات و سرویس دهی معاونت ها و دفاتر تحت پوشش مرکز مدیریت در سراسر کشور از برنامه های این واحد در سال جاری است.

وی افزود: در همین راستا استفاده از تکنولوژی جدید و تعامل با دیگر بخش ها، سازمان ها و مراکز فرهنگی، جهت استفاده از دستاوردهای آنها و جلوگیری از موازی کاری در این زمینه در دستور کار این مرکز قرار دارد.

مدیر دفتر فناوری اطلاعات مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران افزود: تولید نرم افزارهای پژوهشی ویژه حوزه های علمیه خواهران و نرم افزارهای تولیدی حوزه های علمیه خواهران به خصوص فعالیت هایی که با تکیه بر مباحث مطالعات حوزه زنان انجام می شود، از مهمترین طرح های در دست اقدام است که در همین زمینه مقدمات تهیه متن و محتوای نرم افزار پژوهشی حضرت خدیجه (س) آماده شده است.

وی افزود: افزایش سطح دانش و به کارگیری فناوری اطلاعات در سطح طلاب و اساتید حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور برپایه آموزش، ارائه نرم افزارهای آموزشی- پژوهشی، افزایش و ارتقاء تعامل طلاب و اساتید با دیگر مراکز فرهنگی، اطلاع رسانی همسو در سطح کشور در حیطه فناوری اطلاعات نیز از برنامه های دفتر فناوری اطلاعات مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران به شمار می رود.


Share
چهارشنبه 1389/3/26 13:24
X