معرفی وبلاگ
سال جهاد اقتصادی همه با هم دست در دست هم نتایج جهاد اقتصادی را در زندگی مردم ملموس تر کنیم.
صفحه ها
دسته
برترین مطالب
دسترسی سریع
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 113242
تعداد نوشته ها : 107
تعداد نظرات : 5
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

رهایی به مهر خبر داد:
تشکیل شورای پژوهشی برای تحقیقات هوافضا در دانشگاه امیرکبیر
رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر از ایجاد شورای پژوهشی پژوهشکده هوافضا خبر داد و گفت: این شورا پروژه های تحقیقاتی مشترکی را با سازمان هوافضا در دست اجرا دارد.

علیرضا رهایی در پاسخ به خبرنگار مهر با اشاره به راه اندازی پژوهشکده هوافضا در این دانشگاه، افزود: طرح ایجاد پژوهشکده هوافضا از یک سال قبل تدوین شد که در این راستا با همکاری مشترک دانشگاه صنعتی امیرکبیر و سازمان هوافضا اقدام به راه اندازی این پژوهشکده کردیم.

وی اظهار داشت: با آغاز فعالیت برای ایجاد این پژوهشکده، اساسنامه آن نیز تدوین شد ضمن آنکه مجوزهای راه اندازی این پژوهشکده نیز از شورای گسترش آموزش عالی به دانشگاه اعطا شد.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر همچنین از انتخاب اعضای شورای پژوهشی پژوهشکده هوافضا خبر داد و گفت: پس از اخذ مجوز، اعضای شورای پژوهشکده انتخاب شدند در حال حاضر اعضای این شورا پروژه های تحقیقاتی را با همکاری سازمان هوا فضا در دستور کار خود دارند.

وی با تاکید بر اینکه کارهای اجرایی این پژوهش ها انجام شده است، یادآور شد: علاوه بر این، اقدامات توسعه ای برای تاسیس این پژوهشکده و ایجاد آزمایشگاه های مربوط در دست اجرا است.

رهایی تاکید کرد: با توجه به اقداماتی که در زمینه ایجاد این پژوهشکده شده است، امیدواریم تا تابستان سال آینده این پژوهشکده راه اندازی شود.


Share
دسته ها : هوا و فضا
چهارشنبه 1389/3/26 9:19
X